Vi i Inside Adwords ser frem i mot et år med nye muligheter for annonsering og andre spennende innlegg her på bloggen. Vi kommer til å fortsette med å presentere nyheter og komme med anvendbare tips for hvordan våre lesere kan forbedre sin AdWords-annonsering. I fjor fylte vi bloggen med viktige innlegg som f.eks. vår optimaliseringsserie med flere måter å forbedre resultatene fra AdWords på. Vi startet med å beskrive hvordan du kan kartlegge din industri og målgruppe. Vi fortsatte med tips angående kontostruktur, søkeordlister og negative søkeord, hvordan man skriver gode annonsetekster, samt rapportering av resultater. Vi skrev også om hvor viktig det er å spore resultater og konverteringer med Google Analytics og Adwords Konverteringssporing. I vår nybegynnerserie fikk dere mer informasjon om det grunnleggende i AdWords, samt fordelene med det nye grensesnittet som ble lansert i 2009. Vi skrev ukentlig om nye funksjoner, tips og produktoppdateringer. I tillegg presenterte vi korte videofilmer som viser hvordan dere på enkelt vis kan navigere i kontoen. Alle vi i Inside AdWords ønsker alle våre lesere et godt og fremgangsrikt 2010!