I løpet av de siste månedene har vi introdusert nye måter å analysere og dele opp kampanjedataene på. Når vi nå introduserer flere datatyper, vil vi sørge for at det er enkelt å få tilgang til disse rapporteringsverktøyene. Derfor har vi lansert en ny verktøylinje med analyse på duner fanen Kampanjer i kontoen. På denne verktøylinjen har vi samlet nøkkelfunksjonalitet fra menyene Filter og visninger og Flere handlinger, og den som vises øverst i alle datatabellene:


Du kan bruke verktøylinjen til å legge til et filter for dataene du viser eller tilpasse kolonnene på hver fane. Du kan også få et viktig innblikk i resultatene fra ulike nettverk eller tidsperioder ved å bruke alternativet Del opp:


Kontrollknapper for å vise eller skjule slettede eller midlertidig stoppede kampanjer og annonsegrupper, er også tilgjengelige i denne verktøylinjen:


Akkurat som med integreringen av de populære rapportene om søketermer og plasseringsresultat under fanen Kampanjer, håper vi at denne nye verktøylinjen vil gjøre rapporteringen enda mer effektiv og hjelpe deg med å få det meste ut av AdWords-dataene og annonseringskampanjene dine.