I dag lanserer vi tre nye funksjoner på fanen Muligheter som vi håper vil forbedre måten AdWords-kontoen optimaliseres på.

Forslag for CPC for første side
Forslag for CPC for første side hjelper deg med å justere bud slik at annonsene dine har større sjanse for å bli vist på den første siden i søkeresultater.  Hvis du har forslag for CPC for første side i kontoen din, vises disse på fanen Muligheter ovenfor søkeord-, bud- og budsjettforslag.

Mer robust statistikk for søkeordforslag 
Hittil har vi benyttet anslåtte månedlige søk som primærstatistikk for evaluering av den potensielle effekten av søkeordforslag. Nå vil du i tillegg til søkeanslag for hvert søkeord også se anslag for visninger, kostnad og klikk når denne statistikken er tilgjengelig.  Denne nye statistikken kan hjelpe deg med å ta mer velinformerte avgjørelser om hvilke søkeord du skal bruke i kontoen din.


Eksportér forslag til CSV-format 
Hvis du har mange forslag i kontoen din, kan det være lurt å eksportere disse til CSV-format og vurdere optimaliseringer før du tar dem i bruk. Du eksporterer forslag ved å klikke på koblingen Eksportér alle forslag til CSV.

Vi håper at disse oppdateringene på fanen Muligheter er nyttige for deg. Hvis du vil vite mer om fanen Muligheter, kan du se på vårt nye nettseminar i den nettbaserte AdWords-opplæringen eller gå til brukerstøtten for AdWords.

Skrevet av Alexandra Kenin - Product Marketing Manager og Jonas Paulsen - Inside AdWords teamet