Fra og med i dag kan du laste ned den nye versjonen av AdWords Editor. Her er noen viktige forbedringer:  
  • Forbedrede nettstedslinker: Med en ny importinnstilling kan du nå importere nettstedslinker med den samme teksten og forskjellige nettadresser. Du kan også se godkjenningsstatuser for nettstedslinker samt legge til eller redigere tekstlinjer for nettstedslinker. 
  • Demografisk målretting: Legg til eller oppdater den nåværende demografiske målrettingen i AdWords via de nye fanene for kjønn og alder, eller ved hjelp av CSV-import. 
  • Optimalisering av målretting mot displaynettverket: Aktiver eller deaktiver optimalisering av målretting for annonsegrupper.               

Og dette er bare begynnelsen! Du kan lese om alle endringene i versjonsnotatene for versjon 10.3.  

Du kan laste ned versjon 10.3 fra nettstedet for AdWords Editor, eller vente på meldingen om automatisk oppdatering. Hvis du vil vite mer om oppgraderingen og hvordan du tar vare på kommentarer og upubliserte endringer når du oppgraderer, kan du lese disse instruksjonene

Tidligere versjoner av AdWords Editor støttes i fire måneder fremover, slik at du får tid på deg til å oppgradere. For å sikre at bruken din av AdWords Editor ikke avbrytes, må du oppgradere innen 7. mars 2014.

Skrevet av Geoff Menegay, produktsjef for AdWords Editor

Postet av Janne Smith, Google AdWords-teamet