Bruken av mobilenheter har for alltid endret hvordan folk forholder seg til omverdenen – fra måten vi handler på, til måten vi kommuniserer på. 91 % av alle smarttelefoneiere bruker telefonen for å få inspirasjon når de skal utføre bestemte oppgaver1, for eksempel når de skal velge nye joggesko eller leter etter en oppskrift på sjokoladekake. Ettersom vi kan være på nettet når det passer oss, forventer vi å ha relevant informasjon tilgjengelig umiddelbart. Denne forventningen har endret måten folk tar avgjørelser på, og skapt fantastiske muligheter for markedsførere.

Vi fokuserer på AdWords-nyvinninger som gjør deg i stand til å nå ut til og påvirke kunder langs hele kjøpsbanen, for at du bedre skal kunne innfri forventningene hos dagens forbrukere. 5. mai 2015 kl. 09.30 PT / 12.30 ET er jeg vert for en direktesending der jeg forteller om disse nye produktene. Du kan se det 45 minutter lange innslaget direkte her på Inside AdWords-bloggen.

Registrer deg for direkteoverføringen her.
Bli med, og finn ut om nye produkter som er utformet slik at:
  • kundene får en bedre opplevelse på mobil akkurat når de leter etter produktene og tjenestene dine.
  • alle øyeblikk av verdi for bedriften din måles – både på og utenfor nettet – på flere enheter og via flere kontaktpunkter.
  • du kan tilpasse og skalere alt du gjør i AdWords, og frigjøre hele potensialet i stadig mer sammensatte bevegelsesmønstre hos forbrukerne.
Disse nyvinningene er resultatet av unik innsikt i hvordan forbrukere engasjerer seg i teknologien, og tilbakemeldinger fra små og store kunder fra hele verden. Jeg gleder meg til å fortelle dere alt om disse nyvinningene.
Registrer deg, og bli med oss 5. mai. I mellomtiden kan du følge oss på +GoogleAds-siden vår og se forhåndsvisninger av det du har i vente.
1 Forbrukerundersøkelse fra Google/Ipsos, mars 2015
Skrevet av Jerry Dischler, underdirektør for produktadministrasjon, AdWords
Posted by Marcus Holgersson, Google AdWords