Vi er tilbake! Ny uke, nye oppdateringer! Håper at dere liker nyhetsbrevet vårt - kommentér gjerne om dere har spørsmål eller synspunkter.

Ukens retningslinje
“Ukens retningslinje”-serien fortsetter med TrueView-retningslinjene, fordi vi er så begeistret for å ha videokampanjer integrert i Adwords-grensesnittet! Det viktigste her er at videoannonser må være barnevennlige, ellers kan vi ikke vise dem. Sjekk dette og de andre retningslinjene her!

Ukens video

Norsk Hangout on Air: Konverteringssporing 2.0

Sara kommer i denne Hangout’en til å fortelle oss mer om Konvertering 2.0 og hvordan dette vil hjelpe deg å spore resultatene fra kampanjene du kjører. Vi kommer til å vise hvordan alt kan spores og hvor lett det er! Du kan stille spørsmål allerede nå, eller live neste fredag.

Meld deg på her!

Ukens fun fact

Her i Google mener vi at det er viktig å bygge broer, både personlig og profesjonelt. Dette bildet viser en av broene på Dublin-kontoret vårt, som knytter sammen forskjellige team og sørger for at kontoret alltid er livlig!



I samme tankegang vet vi at hvis du får din bedrift på Google vil du få flere kunder. Google Min Bedrift knytter deg direkte til kunder, uansett om de leter etter deg på Søk, Maps eller Google+. Og hvorfor ikke også lage en Google+-profil til personlig bruk?

Skriver av Marcus Holgersson, Google AdWords
Översatt av Kristin, Google AdWords