Velkommen til vårt nordiske nyhetsbrev! Denne uken fortsetter vi med å vise dere noen flotte resurser som er tilgjengelige, slik at du kan få mest ut av den digitale verden. Vi i det nordiske teamet har den siste uken også spilt inn to nye instruksjonsvideoer for skikk og bruk av AdWords som vi er spente på å kunne dele med dere.

Vi håper at du liker oppdateringene. Gjennom sommeren vil vi fortsette å publisere nye innlegg, men oppdateringene vil skje én gang i måneden i stedet for annenhver uke. Takk for at du leser bloggen til Google AdWords Nordics. God fornøyelse!

Best Practices for Mobilapper

I vår forrige utgave av nyhetsbrevet anbefalte vi en guide med tips til hvordan dere kan skape engasjerende mobilsider. Dette er selvfølgelig viktig for å kunne være synlig på mobile plattformer, men noen av dere vil i tillegg finne det interessant å lære mer om mobilapper og hvordan dette kan bidra til å gi en bedre mobilopplevelse for kunder.

Med tanke på dette har vi derfor laget en lignende guide med tips og råd til bruk av mobilapper. Her kan du lære mer om hvordan man kan drive større brukerengasjement i appen og øke sjansene for konverteringer gjennom kunders direkte- eller indirekte handlinger. Ta en titt på guiden her!

Google Performance Summit 2016

Noen dager etter Google I/O 2016 vil vi sende live et foredrag om Google AdWords og Analytics på de respektive globale bloggene - AdWords og Analytics. Denne videoen er for alle som er interessert i å holde seg oppdatert på det siste innenfor digital markedsføring. Du kan registrere din påmelding gjennom dette skjemaet.

Nye instruksjonsvideoer

Tilslutt har vi som nevnt også spilt inn to nye videoer for Kundematch og Remarketinglister for Søk (RLSA). I videoene vil Sara fra vårt nordiske team introdusere AdWords-funksjonene, gjennomgå noen vanlige brukerscenario og vise hvordan Kundematch og Remarketinglister for Søkeannonser kan implementeres i AdWords. På vår YouTube-kanal finner du videoene på norsk; Remarketinglister for Søkeannonser og Kundematch.

Skrevet av Antti Kauttonen, Google AdWords
Oversatt av Sara, Google AdWords