Vi annonserte nylig på Google I/O at vi kommer til å utvide klikk for å ringe-annonsering til å omfatte mobilinnhold og -programmer på Googles innholdsnettverk i løpet av de neste ukene. Uansett om dine potensielle kunder leser de siste nyhetene, sjekker sportsresultatene eller spiller et nedlastet spill på telefonen, kan du nå dem med relevante annonser som gjør at de enkelt kan klikke, ringe og komme i kontakt med din virksomhet.


Fordeler:

De av dere som allerede bruker klikk for å ringe-søkeannonser har kanskje sett at et telefonnummer kan føre til flere kvalifiserte potensielle kunder og konverteringer, ettersom personer som ringer, ofte er mer kjøpeklare. Et telefonnummer i annonsene kan også øke virksomhetens troverdighet, noe som fører til høyere klikkfrekvenser og flere samtaler og besøk på nettstedet. Dessuten er det enkelt å aktivere klikk for å ringe-annonser for mobilinnhold og -programmer, selv for dem som ikke er kjent med mobilannonsering, klikk for å ringe-annonsering eller Googles innholdsnettverk.


Startveiledning:

Kom i gang med klikk for å ringe for mobilprogrammer og -innhold ved å følge disse tre trinnene:

1. Kontroller at du har valgt å vise kampanjene dine på innholdsnettverket. Det gjør du ved å velge Alle tilgjengelige nettsteder eller ved å merke av for Innholdsnettverk i kampanjeinnstillingene.




2. Konfigurer telefonutvidelser, og legg til virksomhetstelefonnummeret.




Klikk for å ringe-annonser for mobilinnhold og -programmer støtter for tiden bare telefonutvidelser, ikke adressetillegg.






Forbedring av resultatene: