Nå er det enda enklere å holde oversikt over kampanjene sine

I dag lanserer vi AdWords-appen. Med denne appen kan du enkelt se og administrere annonseresultatene dine mens du er på farten. Denne nye Android-appen er tilgjengelig globalt for eksisterende AdWords-kunder.


Store og små bedrifter bruker i stadig større grad smarttelefoner til administrasjon av alt fra brukerstøtte til produktbestillinger og markedsføring. Nå kan du bruke smarttelefonen din for å sørge for at AdWords-kampanjene dine kjører som de skal, uansett hvor du måtte befinne deg.

Appen er knyttet til kontoen din på datamaskinen og kan brukes for å
  • se kampanjestatistikk.
  • oppdatere bud og budsjetter.
  • få varsler og meldinger i sanntid.
  • ta i bruk forslag for å forbedre kampanjene dine.
  • ringe en Google-ekspert.

                                 
Last ned AdWords-appen for Android

Seniorsjefen for betalt søk hos Philly Marketing Labs, Tommy Sands, forteller: «Nå kan jeg raskt gå gjennom AdWords-kontoene mine og iverksette tiltak selv om jeg bare har mobilenheten min tilgjengelig. Dermed kan jeg administrere kampanjene mine bedre og mer effektivt. Det er godt å vite at jeg bare er noen få trykk unna informasjonen jeg trenger, uansett hvor jeg befinner meg.»

Se gjennom (og gjør endringer) mens du er på farten

Når du åpner appen, ser du en oversikt over klikk, kostnader og konverteringer. Hvis du vil ha mer detaljert informasjon, kan du se beregninger etter annonsegruppe, ukedag og enhet.

Kampanjeresultater kan endre seg når som helst. Nå kan du iverksette tiltak raskt, også når du er borte fra kontoret. Hvis du for eksempel ser at budsjettet for den beste kampanjen din er i ferd med å bli brukt opp, kan du gjøre noen justeringer, slik at du ikke går glipp av potensielle salg. Du kan til og med sette en kampanje på pause eller slå den på for et tidsbegrenset tilbud.


Du får også tilpassede forslag til tiltak du kan iverksette umiddelbart. Hvis du for eksempel kan få flere visninger ved å justere budene dine, gir vi deg beskjed, slik at du kan gjøre endringene direkte i appen.

                        

Skaff deg appen

AdWords-appen er nå tilgjengelig for enheter med Android 4.0 eller nyere. Kom i gang i dag ved å laste den ned fra Google Play-butikken. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til brukerstøtten. Vi gleder oss til å få tilbakemeldinger fra deg når du har hatt med deg AdWords på forretningseventyr.

Skrevet av Geoff Menegay, produktsjef for AdWords
Postad av Marcus Holgersson, Google AdWords