For tre år siden lanserte vi Google Partners for å hjelpe bedrifter med å finne kvalifiserte konsulenter og byråer på nettet. Deretter tok det ikke lang tid før de beste Google-partnerne gjorde seg fortjent til Google Partners-merket ved å kunne vise til en velfungerende forretningsdrift, fornøyde kunder og oppdatert produktkunnskap.

Siden den gang har mange Google-partnere kontaktet oss og etterspurt flere måter å skille seg ut på. Vi er derfor glade for å kunne introdusere Google Partners-spesialiseringer!

Google Partners-spesialiseringer

photo.pngYouTube-icon-full_color.pngGDN_icon_for_deck.pnglogo_shopping_color_2x_web_48dp.png
Den nye funksjonen er bygd inn i Google Partners-merket, og er utviklet for å gjøre det enklere for bedrifter å finne den rette Google-partneren for nettopp sine spesifikke forretningsbehov.

Google-partnere kan spesialisere seg innen fem forskjellige områder:

          ● Søkeannonsering
          ● Mobilannonsering
          ● Videoannonsering
          ● Bannerannonsering
          ● Shopping-annonsering

For å kvalifisere som spesialisert må Google-partnere ha Partners-merket, ha minst én sertifisert ansatt og kunne vise til konsekvente produktresultater.

Vi introduserer også det nye Premier Google Partners-merket.

Premier Google Partners-merket


Med det nye merket er det lett å se at en Google-partner styrer en bred portefølje av Google-annonsekampanjer og oppnår gode resultater for kundene sine. Premier Google-partnere må oppfylle høyere sertifiseringskrav og får tilleggsstøtte fra Google.

Vi håper at disse oppdateringene kan være til hjelp når bedrifter skal finne en Google-partner med de rette kvalifikasjonene, og bidra til at Google-partnerne lettere skiller seg ut fra mengden. Les mer på den nye startsiden for Google Partners.

For mer informasjon, kontakt: Yacine Samb, PMM, Google Partners, Northern Europe